Open Poetry #12 |
Hidden Moon (International poetry gallery #2) |
Saxoness
since 1999-07-18
Posts 1102Texas |
Just a note to everyone, at the end of these I will post the English transaltions, so don't worry. Je me souviens de vous au minuit quand la lune s'élève trop loin pour moi voir hors de ma fenêtre. Les étoiles de néon mettent sur mon plafond par un autre coeur solitaire qui place ici avant de me réconforte d'une certaine façon vous n'avez jamais fait. Les gens disent qu'une étoile est une étoile est une étoile pourtant ils ne sont pas parce que mes étoiles disent que je vous aime et le ne vôtre fait pas. La portée hors à la lune pour moi et tire il soutient à ma fenêtre si je peux le faire semblant’s vous pour un autre minuit de sleepless. "Glory remains unaware of my neglected dwelling where alone I sing my tearful song which has charms only for me." |
||
© Copyright 2001 Angela Erin Burke - All Rights Reserved | |||
Sven
since 1999-11-23
Posts 14937East Lansing, MI USA |
ah magnifique madamoiselle!!!!! ---------------------------------------------------- To the world, you may only be one person. But to one person, you may be the world. |
||
Poet deVine
Administrator
Member Seraphic
since 1999-05-26
Posts 22612Hurricane Alley |
I would like translations in each so I know what I'm reading..I'm sure it's BEAUTIFUL..sure sounds like it in French! |
||
kcsgrandma Senior Member
since 2000-09-24
Posts 1522Presque Isle, ME |
Tres bien, Mademoiselle! Et maintenant, en anglais, s'il vous plait? To love another person is to see the face of God. - Les Miserables Marilyn |
||
⇧ top of page ⇧ | ||
All times are ET (US). All dates are in Year-Month-Day format. |